Hur reagerar du?

Om du låg på stranden och solade, plötsligt sätter dig upp för att dricka lite vatten och får syn på killen som spelar strand volleyboll med sina polare. Dem andra killarna är väl snygga, men den där killen du får upp ögonen för har en speciell utstrålning som överspeglar alla andra.
Dina ögon vilar på honom resten av dagen, och tillslut inser du att killarna är där för att stanna hela kvällen. Grillning och volleyboll turnering. Du övertalar ditt tjejgäng att stanna kvar, njuta av utsikten och försöka bjuda in er själva till killarnas kväll. Ingen är sen att tacka ja till alternativet!

Ni börjar närma er volleyboll-nätet och frågar försiktigt om ni får vara med på en match. Killarna ler och nickar.
Indelning av lag, du hamnar i killens lag och tänker: yes, nu har jag min chans!
Han börjar visa intresse för dig med, och i pausen bjuder han dig på en svalkande cider, och ni sätter er tillsammans intill havet och pratar. Han ser inte bara bra ut, han har en underbar personlighet dessutom! Han får dig att skratta. Han närmar sig långsamt, böjer sig fram för att viska en något:

Skriv och berätta hur du hade reagerat på alternativen! Nu kanske dem inte är särskillt trovärdiga, men lev dig in i situationen och läs texten ovan innan du svarar!

a) Han säger: Jag har aldrig känt såhär för någon innan så här snabbt. Men du, jag tror jag är kär i dig

b) Han säger: Jag har flickvän, men vill du ha sex med mig ikväll ändå? Hon lär aldrig få reda på något! Du är för fin för att jag bara ska kunna låta dig gå. Jag vill ha dig nu!

c) Han säger: Du är så fin! Jag måste dock berätta en sak, och jag vill inte skrämma iväg dig nu. Men jag har en könssjukdom, som jag alltid kommer bära på.. Vill du ändå fortsätta att träffa mig som mer än vän efter det här?



Kommentarer
Postat av: Katrin.

A) Jag hade blitt rädd, o typ dratt därifrån eller nått, haha. lixom, scary om en kille som man snackat med i typ 10 min skulle säga nått sånt!

B) Jag hade gett honom en bitch-slap. Ingen tjej förtjänar en kille som honom! Usch.

C) Inte dirr så att jag hade velat ha en könssjukdom, o dessutom e det jobbigt o använda kondom hela tiden. Så jag hade nog dissat honom där..!



Lycka till med bloggen! :)

2010-05-14 @ 23:13:09
Postat av: Bella

A) Jag hade nog börjat skratta, och tyckt att han var lite väl konstig

B) Jag hade nog ändrat uppfatting om honom totalt, och inte alls tyckt att han hade speciellt fin personlighet. otrogna killar är det värsta som finns.

C) Vet inte, hade nog hellre varit vän med honom isåfall.. finns ju många andra fina och bra killar, utan könssjukdomar som varar hela livet :P

2010-05-14 @ 23:42:37
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: medina

a) hade inte trott på det, men hade nog träffat honom efter det för att se hur det blir senare.

b) hade skitit i honom direkt, för sådär gör man inte

c) samma som kommentaren ovan, fast jag hade nog inte dömt honom pga hans könssjukdom, skydd finns..

2010-05-14 @ 23:58:24
URL: http://medinadenics.blogg.se/
Postat av: Anonym

A: Känns som att man ska vara 10 för att säga något så snabbt. Inte troligt alltså. Hade nog kört på ändå, han va ju snygg eller :) ?



B. Mycket mer troligt att detta händer. Då är det finito.



C. Eftersom han är så ärlig och säger det tänker jag inte dömma honom efter det. Han får chansen att visa bättre sidor, men lite skrämd skulle jag nog va...

2010-05-15 @ 11:06:34
URL: http://luthagenbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0