Yes, it is all about boys!

Denna bloggen, som säkert några av er redan listat ut, kommer handla om killar och om hur vi tjejer upplever dem. Relationer, otrohet och kärlek i alla grader etc.

Jag som skriver denna bloggen, är anonym. Vilket kan ändras i framtiden, beroende på hur bloggen utvecklar sig. Men eftersom detta inte är en personlig blogg anser jag att jag själv inte är huvudpersonen. Så en anonym bloggare, som bloggar om de flesta tjejers största intresse låter mer rimligt enligt mig! Låter inte det riktigt intressant?

Ni som läser får mer än gärna komma med förslag på förbättringar, funderingar och frågor. Jag kommer även skriva ut mejladressen på framsidan av bloggen, så det är också fritt fram att mejla in frågor och förslag! Jag skriver alltså denna bloggen för er, och inte för mig själv!

Hoppas ni ska trivas! :) 



Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ oj oj ! ska bli kul att se hur din blogg utvecklas ! jag har lite hunkar på lager om du har brist på inspiration xd..

2010-05-14 @ 22:33:07
URL: http://pernillakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0